Триває ганебна і цинічна історія зі створенням/нестворенням Національного військового меморіального кладовища.

Днями Верховна Рада знову не ухвалила урядовий законопроект про зміну розташування кладовища із Биківні в Гатне. Опоненти владної пропозиції слушно нагадають, що 2 травня 2023 року у ВР вже було ухвалено відповідний Закон щодо створення Національного військового меморіального кладовища у Биківні, який було погоджено із Київської міської владою та родинами загиблих героїв. Водночас Президент вже більш як 7 місяців не підписує і не ветує цей Закон?!

Також стало відомо, що Європейська комісія пропонує Україні ветувати закон 5655 про реформу сфери містобудування. Нагадаю, що цей закон активно просували урядовці Кубраков і Федоров разом із очільницею «Слуги народу» Шуляк і який було ухвалено в грудні 2022 року. Тож даний скандальний Закон лежить в Офісі Президента …МАЙЖЕ РІК.

Це означає, що Президент та Голова Верховної Ради системно порушують 94 статтю Конституції, яка визначає процедуру ветування, підписання та оприлюднення Законів:

«Президент України ПРОТЯГОМ ПʼЯТНАДЦЯТИ ДНІВ після отримання закону підписує його, беручи до виконання, та офіційно оприлюднює його або повертає закон зі своїми вмотивованими і сформульованими пропозиціями до Верховної Ради України для повторного розгляду.

У разі якщо Президент України протягом встановленого строку не повернув закон для повторного розгляду, закон вважається СХВАЛЕНИМ Президентом України і має бути підписаним на офіційно оприлюдненим».

Із міркувань справедливості варто згадати про ГАНЕБНУ та АНТИКОНСТИТУЦІЙНУ практику і за часів Президента Порошенка. Експерти порахували, що біля 30 Законопроектів були підписані із суттєвим порушенням 15-денного терміну, кілька законопроектів підписані майже через рік, а вкрай потрібний і актуальний законопроект щодо кримінальної відповідальності у сфері виробництва та ремонту військової техніки був підписав майже через 3 РОКИ вже Головою Верховної Ради Парубієм лише після парламентських виборів та за кілька днів до його відставки.

Є навіть Законопроект про вкладників банку «Приват», який в статусі невідкладного ухвалили в грудні 2016 року і який теж загубився протягом всього терміну президентства Порошенка аж до травня 2019 року.

Щоправда, у свій час мені вдалося створити успішний ПРЕЦЕДЕНТ, який змусив підписати Президента ухвалений Верховною Радою законопроект про МОРАТОРІЙ на вивіз лісу-кругляка за кордон. Тоді після кількамісячного непідписання цього законопроекту, я звернувся із судовим позовом проти керівників Держави щодо їхньої бездіяльності та домігся підписання Закону. Однак повна правда полягає в тому, що після цього у мене відібрали депутатський мандат, а нових захисників 94 статті Конституції серед депутатів так досі й не знайшлося!

І насамкінець.

Коли я вкотре чую про чергову владну реформу так і хочеться запитати:

ЯКИХ ще РЕФОРМ ВАМ БРАКУЄ, щоб ВИКОНУВАТИ КОНСТИТУЦІЮ УКРАЇНИ?!

Блог Миколи Томенка