Поки простий народ воює за свій статус правильного виборця Президента – хто розумний, а хто красивий, Гройсман завісив всю Україну своєю, типу соціальною рекламою!

Використання для рекламних цілей #УРЯДГРОЙСМАНА зрозуміло – щоб грошей не платити і змушувати розміщувати тисячі площ безоплатно як соціальну рекламу. Тут варто зауважити лише те, що у нас досі не має Уряду України, а одні уряди Азарова, Яценюка чи Гройсмана!

А от з новими бордами Гройсмана, що сам себе пропагує як лідера, цікавіше.

По-перше, це 100-відсоткова політична реклама і хочеться почути хто за неї заплатив.

По-друге, що це за «Українська стратегія», яку Гройсман, поки що незрозуміло за які гроші, рекламує?

На сайті, що вказаний на тисячах бордах, кілька речень тексту з реферату початківця-політолога про успішну Україну й фото 3 соратників нового лідера: депутата Блоку Порошенка, колишнього заступника Каськіва і постійного керівника апарату Гройсмана!


Об’єктивно кажучи те, як Гройсман займається своїм піаром, мене мало цікавить. Турбує інше, що Уряд Гройсмана не став Урядом України й власний піар зробив своєю основною діяльністю, а службові обов‘язки виконує у вільний від передвиборчих справ час.
І найважливіше – чи не ми випадково цю виборчу історію нового лідера Гройсмана фінансуємо.

Просто нагадаю, що Гройсман збільшив фінансування свого секретаріату з 276 млн грн в 2015 році – до ….848 млн грн в 2019 році?!

Блог Миколи Томенка