Влада змінила для українців відомий з часів Риму афоризм “Хліба й видовищ!” на “Цукерок і лотерей!”.
Про засилля “успішних брендів” в українських містах в ефірі черкаського телеканалу ВІККА розповів лідер Громадського руху “Рідна країна” Микола Томенко.
Як приклад, він привів проблему навколо фінансування профтехосвіти. “Я не знаю жодної цивілізованої країни, де б утримання профтехосвіти було би функцією місцевої влади. Це функція держави, – зауважив Томенко. – Необхідна захищена стаття або в держбюджеті, або відповідна державна субвенція на підтримку профтехосвіти. На сьогодні найбільший день – саме на робітничі професії. Тому саме держава повинна це фінансувати, а не місцеві громади шукати кошти на утримання профтехосвіти”.
Натомість по всій Україні, зокрема в Черкасах, усе успішнішими стають “представництва” “Рошену”, “Національної лотереї” і “Спорт лото”.
“Нині всі центральні вулиці обласних центрів заполонили “Рошен”, “Національна лотерея” і останнім часом “Спорт лото”. Кажуть, цю справу проштовхують вожді однієї дуже антиросійської провладної партії, які творчо осмислили радянський і путінський досвід в період Олімпіади в Сочі. “Національна лотерея” – це фірмова фішка любих друзів президента. А про “Рошен” або добре або нічого”, – сказав Томенко.
Відтак Томенко звернувся до податківців Черкащини з проханням проінформувати – скільки податків до черкаського міського і обласного бюджетів надходить від цих “найуспішніших торгових брендів”.