Як відомо, 15 грудня на Шулявському шляхопроводі сталася надзвичайна подія – одночасно впали три стовпи освітлення. Рух транспорту було паралізовано, але, на щастя, обійшлося без людських жертв.
Міська адміністрація оперативно заявила, що причини “встановлюватимуть правоохоронні органи” до яких звернулися і генеральний підрядник, і замовник (КП «Дирекція будівництва шляхово-транспортних споруд м. Києва»). Про своє звернення до правоохоронців заявив і Віталій Кличко.
Дещо пізніше у ЗМІ з’явилася думка спеціаліста. Інженер-проектувальник Дмитро Макогон заявив, у чому проблема: “… поганий сам вузол кріплення. Туди потрапила вода, замерзла між пластинами де кріпляться стовпи ліхтарів до мосту. Внаслідок розширення виник чималий тиск. Очевидно, що така ситуація пов’язана саме з помилкою, а не якоюсь аномалією. Це перш за все погане рішення та виконання”.
24 грудня очікується перші висновки експертів. А тим часом озвучив свою думку і генеральний підрядник. Він вважає винними тих… хто їздить по мосту. Бо, мовляв, кияни досі їздять фактично по будівельному майданчику. Чому? Тому, що міст – не зданий у експлуатацію об’єкт!
Отже, Кличко вважає відповідальним генпідрядника, генпідрядник киває на киян, а ми спробуємо задати декілька логічних питань.
Перше. Хто рівно рік тому у костюмі Діда Мороза радісно стрибав по мосту і оголошував про його відкриття? Часом не Віталій Володимирович Кличко? Отже, або міст все ж-таки здали у експлуатацію, або Кличко “дав відмашку” на рух “будівельним майданчиком”.
Друге. Представник генерального підрядника пан Якусевич, який емоційно висловився щодо їзди “будівельним майданчиком” весь цей рік був де? У космосі? Чи в анабіозі? Він не знав, що на “будівельному майданчику” відкрито рух транспорту?
Тобто, поки нічого не обвалилося, не впало, не тріснуло – можна не турбуватися.
В зв’язку з цим хочеться згадати інший міст, пішохідний, який вже встигли прозвати “мостом Кличка”. Там, якщо не зраджує пам’ять, теж було почато використання без здачі об’єкта у експлуатацію. І навіть питанням зайнялася прокуратура.
Але, на жаль, констатуючи сам факт порушення і те, що експлуатація подібних об’єктів забороняється, чиновники прокуратури просто погрозили пальчиком: “прошу невідкладно вжити заходів… …після прийняття у експлуатацію”.
Ну, про те, що будівництвом “мосту Кличка” займалася не мостобудівельна структура, а фірма, яка заробляє на здачі в оренду будівельної техніки – вже якось і казати незручно…
До речі, всі негаразди, які регулярно відбуваються з кличковським скляним дітищем, сам Віталій Володимирович вперто намагається пов’язати з чиїмось вандалізмом (добре, що хоч не з диверсією).
А насправді все просто: треба залучати професіоналів, а не “знайомих хлопців”, які за гроші киян роблять те, що потім самим киянам може на голову звалитися.
Чогось здається, “на виході” справи з ліхтарями ми отримаємо щось на зразок версії генпідрядника: “винні самі кияни”. Нахабство? Так. Але… Бачили очі, що купували (чи вибирали!) – їжте, хоч повилазьте!
І на останок як не згадати недавні слова Миколи Томенка, написані в день пригоди з Шулявськими стовпами: “безкарність та корупційність посадовців руйнують державу”.
Блог Павла Аніськовича