Граничний термін ремонту мосту через Дніпро продовжили до липня 2018 року. Про це пише видання “Кропива”.

Відповідні зміни внесені шляхом укладення додаткової угоди між Службою автомобільних доріг в Черкаській області (замовником) та ТОВ “Шляхове будівництво Альтком” (виконавець робіт).

За результатами торгів перший договір було укладено 9 червня, ним передбачався граничний термін виконання робіт – 31 грудня 2017 року. Також згідно початкового договору оплата здійснювалася по ходу виконання робіт згідно прийнятих актів виконаних робіт без передоплати.

Першопочатковим договором передбачалася можливість розірвання договору замовником в разі якщо відставання від графіку виконання робіт складає більше 15 днів. Також у разі відставання від графіку робіт навіть передбачалися фінансові санкції для підрядника – протягом перших десяти днів затримки підрядник сплачує замовнику штрафні санкції у розмірі 0,1% від суми договору за кожен день затримки. У випадку, якщо зазначене порушення графіку надання послуг триває більше 10-ти днів – розмір санкції вже складає 0,3% від суми договору за кожен день затримки, починаючи з одинадцятого дня відповідної затримки. За прострочення понад тридцять днів – підрядник додатково сплачує Замовнику штраф у розмірі семи відсотків від суми договору.

На фото – графік виконання робіт, порушення якого видно вже навіть неозброєним оком.

Однак додаткова угода укладена керівником САД у Черкаській області Демиденком В.І. 14 липня значно покращила умови договору для виконавця робіт. Відтак граничним терміном виконання робіт визначено 1 липня 2018 року. Для підрядника передбачається аванс у розмірі 30% від фінансування визначеного на 2017 рік.

Загальна ціна договору становить 121,2 млн. грн. У 2017 році визначене додатковою угодою фінансування має скласти – 97,69 млн. грн. з державного бюджету, 9,8 млн. грн. з обласного бюджету. На 2018 рік передбачено фінансування з обласного бюджету у розмірі 13,72 млн. грн.

Нагадаємо, що міст для ремонту було перекрито 19 червня, однак з того часу і до сьогоднішнього дня роботи тривають досить повільно через відсутність достатньої кількості робітників та ресурсів у підрядника.

З часу початку робіт визначені “вікна” для проїзду транспорту з 6.00 до 9.00 і з 16.00 до 19.00. У цей час дозволений рух для рейсових автобусів, спеціального транспорту, а також для приватного транспорту (до 5 тонн).