КМДА бадьоро звітує на своєму офіційному сайті, що роботи з будівництва Подільського мостового переходу через Дніпро не припиняються і у вихідні дні
«Вже змонтовано 9 з 19 в’язів арки мосту, – повідомив директор Департаменту транспортної інфраструктури Сергій Симонов. – До кінця року буде проведено монтаж ще 2 в’язів».
Однак кияни не поділяють оптимізму влади, дивуючись у коментарях до цієї новини, чому роботи тривають у вихідні, якщо в будні будівництво стоїть, і чому аж два роки відведено на спорудження досить маленького моста – адже він може на момент здачі вже «стомитися»?
«Подільський міст – один із майже головних довгобудів у столиці, – нагадує керівник київського осередку політичної партії Миколи Томенка «Рідна країна» Олександр Федоренко. – Цей шляхопровід почали зводити ще у 2003 році, і будівництво досі триває.
Я сподіваюся, що робота у вихідні викликана технічною необхідністю – адже оплата у вихідні та святкові дні здійснюється у подвійному розмірі.
Так склалося, що всі роботи, які хвилюють киян, активізуються напередодні виборів – чи президентських, чи парламентських, чи місцевих. Влада обіцяє, що у 2020 році по Подільському мосту буде запущено рух автомобілів. Але обіцянок було багато, а з реалізацією набагато гірше.
Якщо позиція громадськості буде активною, це спонукатиме владу дотримуватися термінів будівництва, і, можливо, додаткові кошти не осядуть у кишенях чиновників. Громадськості потрібно контролювати як процес цього будівництва, так і кошти, які витрачаються з міського бюджету, а отже, з кишені киян», – нагадав Олександр Федоренко в бесіді з журналістом «Політеки».