Щоб вулиці Києва не «тонули» в кількості зовнішньої реклами, владі слід зробити три кроки
Таку думку Politeka висловив керівник київського осередку політичної партії Миколи Томенка «Рідна країна» Олександр Федоренко.
Нагадаємо, постійна комісія Київради з питань транспорту, зв’язку та реклами внесли ряд змін до Концепції розвитку зовнішньої реклами. Так, місто буде ділитися на 5 форматних зон: від нульової в центрі – де реклами не повинно бути взагалі, до четвертої – де можливе розміщення рекламних носіїв різного формату
«Для того, щоб навести порядок з рекламою, потрібно зробити кілька конкретних кроків: перше – провести інвентаризацію всієї реклами. Потрібно зрозуміти, скільки рекламних конструкцій взагалі є в Києві. Друге – повинні бути чіткі правила розміщення реклами. Третє – чітке дотримання всіх правил», – зазначив він.
У той же час, за словами Федоренко, киянам слід взяти це питання під особистий контроль, так як більшість рекламних конструкцій встановлені без будь-яких дозволів.
«Згідно чинного законодавства, на кожній рекламній конструкції повинно бути відповідне маркування, на якому вказано замовника, власника і час дії дозволу на рекламу. Думаю, що кияни, коли бачать якусь рекламу, яка відхиляється від цієї норми, повинні дзвонити в Київську міську державну адміністрацію і повідомляти про порушення», – уточнив він.
Також, за його словами, важливим нюансом є збалансованості в питанні наповнення бюджету і естетичним виглядом Києва.