На початку квітня на вулицях столиці з`явились білборди з зображенням міського голови Києва Віталія Кличка із хештегом #доситьшастать. В суспільстві така діяльність очільника викликала неоднозначну оцінку, оскільки походження коштів, які були витрачені, одразу встановити не вдалось. В КМДА пояснили, що дана реклама була розміщена в якості соціальної, а гроші з міського бюджету витрачені не були і підприємці добровільно погодились її виготовити та розмістити на безоплатній основі. Чи насправді  білборди є соціальною рекламою і які загрози несуть такі ініціативи для суспільства розповіла політичний експерт Громадського руху «Рідна країна» Валентина Різник.

«Недосконалість законодавства в сфері регулювання реклами призвели до того, що сьогодні у політиків є можливість «соціально піаритись» та агітувати і їм за це нічого не буде. Основна проблема полягає в тому, що політична реклами не інує поза виборчим процесом, але ознаки політичної реклами сьогодні ми можемо розгледіти в більшості соціальної реклами – від Порошенківського Томосу до привітань різних друзів Путіна з Великоднем. У них є одна об`єднуюча складова – зображення політика на продукції».

Експерт зазначає, що така реклама ставить в нерівні умови майбутніх учасників виборів.

«Очевидно, що сьогодні у розпоряджені Кличка маса ресурсів, в тому числі й сумнозвісного адмінресурсу. А от місцеві вибори вже зовсім скоро. Білборди Кличка – це піар під час «чуми», і поясню чому. По-перше, зображення Кличка. Сьогодні в нього прихильників стає все менше, соціальна реклама з політиком, через якого другий тиждень немає гарячої води, подіє рівно протилежно. Тому реклама направлена на прихильників для того, щоб закріпитись, а не на всіх киян. По-друге, гроші, витрачені цими підприємцями можна було б витартити не на бездумні борди, а на боротьбу з вірусом, але марнославство перемогло, тому всі кияни сьогодні мають задоволення спостерігати Кличка не в роботі, а на щитах. Тут буде доречним хештег #доситьпіаритись, бо білборд від COVID-19 не врятує, а витрачені на нього гроші могли б».