На адресу Віталія Кличка вибухнула справжня хвиля обурень.

Яскравим контрастом щоденній стурбованості мера Києва Віталія Кличка, яку він демонструє під час онлайн-звітів по ситуації із розповсюдженням коронавірусу в столиці, виступили білборди із зображенням усміхненого голови КМДА. Впродовж останньої доби їх почали помічати все більше киян – на плакатах розміщене фото Віталія Кличка із підкоченими рукавами, а поруч напис “Досить шастать”. Такий жест викликав справжній резонанс в соцмережах серед киян, а нардепи прямо заявляють, що це, перш за все, передвиборча реклама, ніж захід для боротьби з пандемією. Подробиці дізнавалися Знай.ua.  

Під соціальною рекламою розміщена “агітація мера”

Судячи з постів на Фейсбуці, відповідні білборди з’явилися, як мінімум, біля станцій метро “Либідська” та “Почайна”.

“Це, дійсно, піар. Хоча не розумію, на що розраховує Кличко, в принципі. Зміст цих бордів свідчить про справжній інтелектуальний рівень мера та його команди: як під час епідемії смертельної хвороби можна посміхатися, шуткувати і робити такі незрозумілі речі? Буквально вчора він розповідав, що місто допоможе малозахищеним верствам населення, видавши по 280 – 300 грн – і на цьому фоні з’являються ці багатотисячні борди. Виникають питання: А що у нас всі лікарні забезпечені апаратами ШВЛ, лікарі забезпечені засобами індивідуального захисту чи маски вже продаються по докарантинним цінам?”, –  зазначає голова київської міської партійної організації “Рідна країна” Олександр Федоренко. 

Аби дізнатися приблизну вартість розміщення білборду такого розміру біля станції метро, ми зателефонували до однієї рекламних компаній. І, як з’ясувалося, припинення руху столичної підземки на ціну практично не вплинуло – ці місця, як і раніше, залишаються в ТОПі найдорожчих. За словами працівників агентства, один такий коштуватиме не менше 22 тис грн. А, судячи з добірки фото, їх вже, як мінімум, 3 в місті.   

“Розміщення білборду біля станцій метро, незважаючи на карантинні обмеження, все одно є одним з найдорожчих. І коштуватиме не менше 22 – 24 тисяч гривень. Це вже навіть зі знижкою, яку ми, можливо, зможемо надати, якщо Ви хочете зайти не на 1 місяць”, – повідомили нам в одній з компаній з розміщення зовнішньої реклами.

Розміщені білборди викликала хвилю обурень і серед киян – люди залишають дописи про критичну нестачу масок і що спершу голова КМДА мав би подумати про це. А дехто, взагалі, не стримує емоцій, звертаючи увагу на “цинічність” дій мера.

“Людина готується до виборів і вважає, що він своєю “дотепністю” додасть собі голоси на фоні втрати довіри до Зеленського та партії “Слуга народу” і вважає себе беззаперечним переможцем перегонів за посаду мера в Києві. Але це лише недолугий піар і сподіваюся, що люди поставлять гідну оцінку діям Кличка на майбутніх місцевих виборах”, – наголошує голова київської міської партійної організації “Рідна країна” Олександр Федоренко.