Нещодавно інтернетом поширили світлину, на якій пасажири маршрутки 497К були змушені їхати з розкритою парасолею, оскільки в транспортному засобі протікав дах.
До цього пасажири виклали фото маршрутки 599, яка шокувала своїм зовнішнім виглядом. А на початку листопада в «жовтого Богдана» відвалились колеса.
Ситуацію з небезпечними маршрутками прокоментував голова київської міської партійної організації Громадський рух «Рідна країна» Олександр Федоренко.
«Почати хочеться з того, що міський голова Кличко ще в 2016 році обіцяв, що через декілька років місто відмовиться від цього пекельного транспорту, який ненавидять всі, хто ним користується. Влітку люди задихаються від спеки, взимку мерзнуть, а тепер під час опадів ще й мокнуть. Пройшло 4 роки, а віз і нині там. Вірніше перевізники.»
Політик розповів, що ситуація, яку ми сьогодні спостерігаємо на ринку транспортних послуг склалась вже давно.
«Слід зазначити, що найбільші перевізники вже багато років надають послуги такої якості. Належать вони екс-нардепам від БПП, екс-депутатам обл. рад, районних рад. Одного з перевізників навіть пов’язують з Максимом Микитасем. Тобто можна зробити висновок, що існує певна владна монополія, яку сьогодні досить уміло прикриває нинішня столична влада.»
Олександр Федоренко нагадав, що основною проблемою столична влада називає не корупцію, а брак коштів.
«Цікаво, що радник мера Бахматов повідомив, що в міста немає коштів щоб повністю відмовитись від маршруток. А як же півмільярда на пішохідний міст? 25 млн грн. було витрачено в 2017 році на підготовку до Ліги Чемпіонів. Лише будівельні роботи для встановлення в’їздних знаків обійшлись бюджету 9,47 млн грн. Всі ці кошти були з легкістю освоєні столичною владою, хоча я переконаний, якби питання стояло – пішохідний міст чи комфортний транспорт, думаю, відповідь була б очевидною. Якби влада відстоювала інтереси киян, а не друзів, пекельних маршруток не було б.»