Україну захопила передвиборча лихоманка. Кандидати активізувалися і в шаленому темпі захоплюють медіапростір. Голова київського осередку політичної партії Громадський рух «Рідна країна» Олександр Федоренко розповів чому медійний терор виборця став таким популярним .

«В Україні політичну рекламу можуть собі дозволити або парламентські партії, які отримують гроші з бюджету, або партії, які спонсорують олігархи і не завжди українські. Жодна політична сила, яка поважає виборця та Україну, не буде витрачати мільйони на красиві ролики та нікому не потрібні білборди, поки в країні йде війна, а більшість населення знаходиться за межею бідності».

Олександр Федоренко також розповів як не загубитись в потоці рекламних щитів та замовних роликів.

«Наша команда Громадського руху «Рідна країна» категорично проти засилля політиками інформаційного простору, оскільки ми розуміємо, що сьогодні країні потрібна передвиборча дискусія, а не білборди і ролики за гроші громадян. На жаль ті ідеї, які пропонують інші політики, пов’язані зі зміною Конституції чи створенням маси нових органів, але водночас вони замовчують, що такі процедури зазвичай займають роки й шансів, що вони таки запрацюють, дуже мало. На відміну від інших, наша політична сила має реалістичну програму, яка до того ж юридично обґрунтована та не суперечить діючій конституції. Для її виконання не потрібно витрачати роки, а можна одразу починати працювати для країни та людей».

Олександр Федоренко також розповів як можна захиститись від недобросовісних кандидатів та витрачання бюджетних коштів на політичну рекламу.

«Я вважаю, потрібно на законодавчому рівні зобов’язати партії інформувати під час реклами, що її оплачено з кишень громадян. Уявіть собі білборд з профілем лідера фракції, де він вітає виборців зі святом, а під ним написано «цей білборд оплачено з державного бюджету за кошти платників податків». Думаю на наступних виборах такої партії в парламенті вже не буде».