«Рідний Київ» на своїх сторінках вже торкався теми незрозумілих створінь, які зустрічають на в’їзді гостей столиці. В розвиток цього питання очільник київської організації політичної партії Громадський рух «Рідна країна» Олександр Федоренко звернувся до міської адміністрації за роз’ясненнями.

Було отримано відповідь:

 

 

З даного документу можна зрозуміти, що згадані споруди створено відповідно до розпорядження КМДА від 21.07.2017 № 207 («Про  встановлення на в’їздах у місто Київ в’їзних знаків»).

Уважно вивчивши документ, можна зробити висновок: зображення, які (згідно розпорядження) встановлені з метою «…належної презентації міста Києва як столиці європейської держави…» не обговорювались ні з депутатами Київради, ні з громадськістю. Тобто, фактично рішенням пана Кличка кияни можуть отримати в якості «презентації» свого міста все, що завгодно – хоч, вибачте, якийсь фалічний символ.

Крім того, судячи з тексту документу, нас «ощасливлять» ще як мінімум трьом такими «творіннями» на столичних шосе.

             Ідемо далі… Замовником робіт визначено комунальне підприємство «Інженерний центр». Проектні роботи по встановленню нових в’їзних знаків у місто Київ виконані генеральним проектувальником ТОВ «Архітектурна Реноваційна Група».  Пауза… Ця назва вже «засвітилася» у київських ЗМІ. Компанія згадується у статті, присвяченій скандальній історії з виселенням Центрального архіву-музею України. Не буду переповідати усю статтю, наведу лише кілька цитат:

«…Заснована наприкінці 2015 року, компанія почала отримувати замовлення лише у 2017-му. «Архітектурна реноваційна група» взяла участь у 22 тендерах і в усіх перемогла. Замовниками 20 закупівель сумою на понад 16 мільйонів гривень були Київська державна адміністрація та міськрада…».

«… За даними Антикорупційного монітора, компанія має ознаки сумнівної якості та фіктивності…»

«…Засновник і керівник «Архітектурної реноваційної групи» — Ковальов Юрій Петрович… Донедавна чоловік працював головним архітектором іншої фірми — ТОВ «Проектні системи ЛТД», яка також отримує численні замовлення від міської адміністрації. А також фігурує в судовій справі — співпраця з культурно-мистецьким комплексом «Мистецький Арсенал» завершилася судами через недостатній рівень виконання робіт — розповідала генеральний директор комплексу Олеся Островська-Люта журналістам програми розслідувань «Схеми». Підписант і керівник фірми — Ігор Марков, засновник — архітектор Андрій Миргородський. Обидва у 2008 році балотувалися до київської міської ради від блоку Віталія Кличка…»

Питання? На зміну «молодій команді» Льоні Космонавта прийшла така ж команда Віталіка Спортсмена. (А скоріше за все – змінився тільки капітан «команди»).

Місту не вистачає грошей? Вже тиждень «обсмоктується» у пресі закид щодо можливого підвищення (вдвічі!) вартості проїзду у міському транспорті? Гроші є! Коли вони потрібні для фінансування архітектурного непотребу, створеного руками «потрібних» людей.

І, нарешті, хочеться вигукнути: «Автора!» Чия рука творила «київські чуда»? (Вартість проектування тільки на Житомирській трасі, судячи з документу, «потягнула» на 184 тисячі). Хто цей «геній»? Але тут (упс!) заминка.

Незрозуміло, чи людина соромиться власного витвору, чи це твір якогось «колективного розуму»?

В будь-якому разі, проїжджаючи повз «композиції» на 16-му кілометрі Житомирського шосе не вбачаєш ніякої схожості з пам’ятником княгині Ользі, створеного великим Іваном Кавалеридзе. Пам’ятник на Михайлівський площі силуетом нагадує Український Тризуб.

uatv.ua

Потвора на Житомирському шосе (вибачте!) відому комбінацію з виставленими середнім пальцем. Киянам і гостям столиці. Від київської влади.

topnews.kiev.ua

Блог Павла Аніськовича