В ЗМІ вже згадувались нові «скульптурні композиції» (якщо їх так можна назвати) на в’їзді до Києва. Зокрема, лідер партії «Рідна країна» Микола Томенко згадував «незлим тихим словом» споруду на Житомирському шосе, яка (очевидно!) мала за мету спародіювати київський пам’ятник княгині Ользі.

Але нещодавно, наштовхнувшись на повідомлення, що є й «князь Володимир» вирішив собі поцікавитися даним питанням. І з’ясував, що крім «Володимира», якого розмістили на Одеській трасі є ще й (прости мені, Господи!) «архангел Михаїл». Останнє творіння розташоване на в’їзді з боку Борисполя.

Пародія на хрестителя Руси-України – заввишки 18 метрів. Силует карикатурного зображення «Михаїла» – більше 8 метрів, з літерами по три метри.

Я цілком розумію, що київській владі, яка нещодавно носилася з ідеєю поставити в столиці гігантський флагшток з «найбільшим прапором», абсолютно начхати на аргументи стосовно економії коштів. Кошти ж не власні, а киян.

Gazeta.ua

Але виникає питання: хто-небудь серед очільників Києва замислювався над тим, що всі ці «силуети» є пародією не просто на київські пам’ятники? Всі вони зображують осіб, шанованих в християнському світі, як православною, так і католицькою церквами. Архістратиг Михаїл, княгиня Ольга, апостол Андрій Первозваний, Кирило та Мефодій, князь Володимир.

Якби цим займалися якісь зайди радянських часів, переконані атеїсти – це можна було б пояснити. Іронія полягає в тому, що люди, які проектують,  створюють, дають дозвіл на розміщення подібного сміття – в усякому разі більшість з них – ходять в церкву, «світять фейсами»  і старанно хрестяться перед фотооб’єктивами у Великдень та на Різдво.

І останнє. Мене цікавить одна річ. Пан Кличко розповів, що на в’їзді до міста будуть розміщені зображення «історичних та міфічних персонажів». Так от, питання: сам Віталій Володимирович зможе назвати, хто саме з «історичних персонажів» і де знаходиться на одороблові, яке він вважає знаком, що зображує «княгиню Ольгу»?

Блог Павла Аніськовича